نکات مهم طراحی سایت حقوقی برای وکلا

آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

نکات مهم طراحی سایت حقوقی برای وکلا


موسسه حقوقی می تواند یک صنعت رقابتی باشد، به همین دلیل است که برای موسسه حقوقی شما بسیار مهم است که از بقیه متمایز شود. اولین قدم برای اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه شما را پیدا می‌کنند این است که یک وب‌سایت برای دفاع از خود ایجاد کنید و به آنها نشان دهید که مهارت‌ها و دانش لازم برای رسیدگی به پرونده آنها و برنده شدن را دارید.


طراحی سایت حقوقی به لطف وردپرس و صدها موضوع طراحی شده برای وکلا آسان است. اما، اگر می‌خواهید از رقبا متمایز شوید، باید فراتر از استفاده از یک تم از پیش ساخته شده آنطور که خارج از جعبه به نظر می‌رسد بروید. بنابراین، در این مقاله بهترین نکات طراحی سایت وکالت را برای موسسه حقوقی شما به اشتراک می گذاریم که به شما کمک می کند تا یک وب سایت جذاب و زیبا برای موسسه حقوقی یا موسسه حقوقی خود ایجاد کنید.

 

 نکات طراحی سایت حقوقی

1. از لوگو و نام موسسه حقوقی خود استفاده کنید

لوگوی شما باید در طراحی وب سایت تبلیغاتی شما استفاده شود زیرا به شناخت برند کمک می کند. برندسازی به مشتریان بالقوه این امکان را می دهد که فوراً پست های شما را در هر کجا، آنلاین و آفلاین تشخیص دهند.

 

همچنین باید به جای استفاده از دامنه های مشابه نام موسسه حقوقی یا شرکت حقوقی خود در URL وب سایت خود استفاده کنید. در حالی که این روش استاندارد در روزهای اولیه اینترنت بود، اما امروزه هیچ تاثیری بر رتبه بندی SEO ندارد.


سوئینی موریگان وکیل آسیب های شخصی مستقر در بوستون را در نظر بگیرید. از نام شرکت حقوقی او به عنوان نام دامنه استفاده می کند، اما همچنین از زمینه حقوقی که در آن فعالیت می کند و مکان دقیق او در صفحه اصلی وب سایت خود استفاده می کند.


۲. از رنگ های برند خود استفاده کنید
یک راه عالی برای متمایز کردن طراحی وب سایت وکالت، حتی با یک تم از پیش ساخته شده، استفاده از رنگ های برند شما است. می‌توانید از آنها به عنوان پس‌زمینه، روی دکمه‌ها و پیام‌ها، روی پیوندها یا برای افزودن جداسازی بصری به بخش‌های مختلف وب‌سایت خود استفاده کنید.


امروزه، تم های وردپرس با گزینه های سفارشی سازی بسیاری عرضه می شوند که به شما امکان می دهد تنها با یک کلیک ماوس خود رنگ ها را تغییر دهید. شما به راحتی می توانید رنگ های برند خود را در قسمت های مختلف وب سایت خود قرار دهید، اما به خاطر داشته باشید که باید کنتراست کافی بین پس زمینه و متن ایجاد کنید.

 

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که رنگ های روشن تر را در پالت خود قرار دهید، مانند قرمز یا نارنجی برای دعوت به اقدام تا راحت تر تشخیص داده شوند.

 

3. لبه خود را برجسته کنید
همچنین می‌خواهید بدانید که چه چیزی شما را از سایر موسسات حقوقی تخصصی در همان زمینه کاری متمایز می‌کند و در طراحی وب‌سایت وکالت چه چیزهایی برجسته می‌شود. مزیت شما (همچنین به عنوان نقطه فروش منحصر به فرد یا USP شناخته می شود) به مشتریان بالقوه کمک می کند با شما تماس بگیرند و تصمیم بگیرند که آیا شما وکیل مناسبی برای پرونده آنها هستید یا خیر.


می توانید از مزایای خود در عناوین سایت خود استفاده کنید، از آن در صفحه درباره استفاده کنید یا حتی آن را به عنوان یک شعار درج کنید.


نکات زیر نه تنها به شما کمک می کند تا سایت خود را در موتورهای جستجو بیشتر نمایان کنید، بلکه ترافیک بیشتری را از طریق رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا به سایت شما هدایت می کند.


4. شرکت حقوقی خود را در Google My Business فهرست کنید
یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که شرکت حقوقی خود را در Google My Business فهرست کنید.


ایجاد فهرست با Google برای کسب و کار من کاملا رایگان است و شما را ملزم می کند که اطلاعات اولیه مانند نام کسب و کار، مکان، وب سایت و صنعت خود را وارد کنید. سپس باید با وارد کردن کدی که برای شما پست می شود، کسب و کار خود را تأیید کنید.

 

هنگامی که کسب و کار شما تأیید شد، می‌توانید اطلاعات بیشتری را وارد کنید، مانند ساعات کار، شرحی از اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید، و موارد دیگر. این احتمال نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو را افزایش می دهد زمانی که شخصی در گوگل به دنبال وکلا یا وکلای مجاور جستجو می کند.


همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نتایج موسسه حقوقی را با ستاره، شماره تلفن، ساعات کاری و همچنین آدرس و لینک به وب سایت موسسه حقوقی نمایش می دهد. همچنین نظراتی را خواهید دید که به شما در ایجاد شهرت کمک می کند.


5. از گوش دادن اجتماعی برای تولید محتوا استفاده کنید
به اشتراک گذاری مطالعات موردی در وب سایت شما یک راه عالی برای به نمایش گذاشتن خود است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طراحی سایت,
نویسنده : luck
تاریخ : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401
زمان : 17:17


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.